NOK/Bakhuizen zoekt jeugdtrainer

7 maart 2023 19:15

Momenteel zijn we op zoek naar juniorentrainers voor de middenbouw (O12 t/m O16) voor het seizoen 2023/’24. Op basis van interesse gaan we graag het gesprek aan om te kijken welke leeftijdscategorie of team het meest passend is voor een trainer.

Jeugdopleiding NOK/Bakhuizen

VV NOK en RKVV Bakhuizen zijn twee ambitieuze verenigingen met gezamenlijk ruim 300 leden. De eerste elftallen komen uit in de 5e klasse. De junioren van beide verenigingen voetballen in een samenwerkingsverband; de teams zijn samengesteld uit spelers, trainers en leiders uit zowel Bakhuizen, Oudemirdum en omstreken. De JO19 komt uit in de 1e klasse en overige junioren teams (vanaf O13) komen uit in de 3e en 4e klasse.

De afgelopen jaren heeft de club flink ingezet om haar randvoorwaarden goed in te vullen. We beschikken over mooie accommodaties en er zijn goede trainingsfaciliteiten. Onlangs is een nieuw jeugdbeleidsplan gepubliceerd, samen met ons kader proberen we dit te vertalen naar het veld. Een veilige sportcultuur en een positief sportklimaat is onderdeel hiervan.

Wie zoeken we?

• Je bent een enthousiaste en sociale trainer met een passie voor jeugdvoetbal;
  • Je bent leergierig en interesseert je voor recente ontwikkelingen binnen de sport;
  • Je bent verantwoordelijk voor het verzorgen van trainingen (en eventueel coachen van wedstrijden);
  • Je vindt het leuk om samen te werken met een enthousiaste groep trainers en leiders en wil graag een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van de jeugdcombinatie;
  • Je bent in het bezit van een diploma of hebt aantoonbare ervaring in het trainen van junioren.

Wat bieden we?

NOK/Bakhuizen heeft aandacht voor begeleiding en ontwikkeling van haar kaderleden. Zo worden er periodiek bijeenkomsten georganiseerd en zijn er mogelijkheden tot het volgen van een opleiding of e-learning. Voor het verzorgen van de trainingen bieden we een passende vergoeding.

Interesse?

Herken jij je hierin? Neem dan contact op met de jeugdcommissie via [email protected] of [email protected]

Op basis van interesse gaan we graag het gesprek aan om te kijken welke leeftijdscategorie of team het meest passend is voor een trainer. Kijken wat voor ambities, interesses en ervaringen er zijn om samen een geschikte uitdaging te kunnen vinden.