Bar en schoonmaak

Schoonmaak

Voor het vierde jaar op rij draaien we de schoonmaakdienst zoals we hem een aantal jaren geleden hebben gelanceerd.

Wij vinden dat we met elkaar verantwoordelijk zijn voor ons mooie clubgebouw, oud of jong of je er nou vaak komt of weinig, we maken er allemaal gebruik van. Daarom willen we iedereen die lid is van de voetbalvereniging /jeu de boule vereniging of tennisvereniging inzetten bij het schoonmaken. Wanneer we het op deze manier doen, hoef je maar 1 keer per seizoen.

Het schoonmaken gaat per team/groep/sport.  Als voordelen zien wij dat er vaak korte lijntjes zijn met elkaar, men treft elkaar op het sportveld, er is vaak al een groepsapp aangemaakt, en men kan elkaar aanspreken bij afwezigheid. De geluiden die wij horen bij het ophalen en terugbrengen van de sleutel zijn positief. Men ziet ook de voordelen van het op deze manier indelen. Dus gaan we hier maar gewoon mee door.. We hebben weer een mooi schema kunnen maken.

Klik HIER om de schoonmaaklijst seizoen 2022/2023 in te zien.

Barlijst

Voor de bardienst hanteren we hetzelfde pinncipe.

Klik HIER om de barlijst seizoen 2023/2024 in te zien.