Afgelastingen

Wanneer een training of wedstrijd, om welke reden dan ook, niet door kan gaan, wordt dit gecommuniceerd via de wedstrijdsecretaris naar de leiders.
Van de leiders verwachten wij dat zij hun spelers/speelsters inlichten via de gebruikelijke communicatiekanalen (whatsapp).
Neem eventueel contact op met de leider als er toch vragen zijn.

Een afgelasting zal meestal pas s'ochtends vroeg voor de wedstrijd bekend zijn, hoort u niets dan kunt u er van uit gaan dat de wedstrijd gewoon doorgaat.

Wanneer er een algehele afgelasting is door de KNVB voor een bepaalde regio wordt dit vermeld op NOS Teletekst pagina 603.
Hou ook onze nieuws pagina in de gaten, we doen onze best om hier de afgelastingen te vermelden, maar voor last-minute afgelastingen geldt bovenstaande procedure.

Tegenstanders kunnen bij vragen contact opnemen met de wedstrijdsecretaris. Contact gegevens zijn hier te vinden: