Jeugdbeleidsplan

Aanleiding
In 2017 zijn de voetbalbesturen van de verenigingen SV NOK en RKVV Bakhuizen gestart met samenwerking in het jeugdvoetbal. Beide verenigingen hadden moeite om volwaardige teams samen te stellen in de junioren categorie (O13 t/m O19).
Na een succesvolle proefperiode werd in 2020 de wens uitgesproken om de samenwerking een structureler karakter te geven. Dit was de aanleiding om een samenwerkingsovereenkomst en gezamenlijk jeugdbeleidsplan op te stellen.

Doel
Doel van het document is om structuur te bieden aan kader, leden en besturen van zowel Bakhuizen als NOK met betrekking tot het jeugdbeleid van onze samenwerking. Met het beleidsplan wordt duidelijk gemaakt wat kader en jeugdleden kunnen verwachten en wordt duidelijk gemaakt hoe we dit willen organiseren.

Het jeugdbeleidsplan kan hier gedownload worden: Jeugdbeleidsplan NOK/Bakhuizen