Meldingen en vertrouwenspersoon

Meldingen

Wij wijzen u er graag op dat een incident melding ingediend kan worden via een mail gericht aan [email protected]

Doe dit altijd zo snel als mogelijk en uiterlijk binnen een week na het betreffende incident. Vermeld daarbij altijd:
- Datum en tijdstip gebeurtenis
- Korte omschrijving van de gebeurtenis
- Bij het conflictincident betrokken lid/leden die de gedragsregels hebben overtreden
- Naam van de melder
- Functie melder: speler / coach / leider / scheidsrechter / ouder / toeschouwer / anders, namelijk: ...
- Telefoonnummer van de melder
- Datum melding

De melding zal dan zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen en afhankelijk van ernst zal de vertrouwenspersoon ingeschakeld worden.

Vertrouwenspersoon

Op dit moment zijn we zoekende naar een vertrouwenspersoon binnen de vereniging, tot die tijd verwijzen naar de vertrouwenspersoon van de KNVB, NOC/NSF of FIER.  Voor meer informatie zie de poster hieronder.

Screenshot_2021-08-29_at_16.54.37.png