Rabo Clubsupport!

6 september 2023 19:30

Iedere stem is geld waard!

Ook dit jaar hebben wij ons weer ingeschreven voor Rabo Clubsupport! Stem jij ook?

Stem jij ook?
Ben jij lid van de Rabobank? Dan mag jij je stem uitbrengen. Elk lid mag 3 stemmen uitbrengen op 3 verschillende deelnemende verenigingen en stichtingen. Je kun je stem uitbrengen van 4 t/m 26 september 2023. Dit kan via de Rabo app (ga naar service > algemeen > lidmaatschap > Rabo Clubsupport > Breng je stem uit > zoek RKVV Bakhuizen > stem) of op raboclubsupport.nl (klik op ‘Stem nu’ > Log in > klik op ‘Breng je stem uit > zoek RKVV Bakhuizen > stem).
Met deze bijdrage kan RKVV Bakhuizen bestedingsdoelen realiseren.
Breng je stem dus uit op RKVV Bakhuizen!