Aanmeldformulier

Indien u bij het vorige antwoord 'Ja' aangevinkt heeft kunt u hier toelichten bij welke vereniging(en).

Indien u bij 'Heeft u eerder gevoetbald' Ja aangevinkt heeft kunt u hier toelichten tot wanneer u bij die vereniging heeft gevoetbald.

Indien u bij 'Heeft u eerder gevoetbald' Ja aangevinkt heeft kunt u hier toelichten op welk niveau daar gespeeld werd.

Indien u bij 'Heeft u eerder gevoetbald' Ja aangevinkt heeft en uw KNVB lidnummer bekend is kunt u deze hier invullen.

Kies bestandWijzigVerwijder

Indien u eerder heeft gevoetbald en momenteel geschorst bent kunt u dat hier aangeven.

Indien van toepassing licht hier uw activiteiten of wensen toe.

Eventuele vragen of opmerkingen kunt u hier nog kwijt.

Doorlopende machtiging SEPA formulier downloaden

Via de bovenstaande link kunt u het formulier downloaden, invullen en vervolgens hier uploaden.

Kies bestandWijzigVerwijder

* = verplicht