Stage opleiding trainer/coach

18 november 2023 19:30

Dit seizoen loopt David van der Wal stage bij onze vereniging. Jullie hebben hem ongetwijfeld als eens gezien op onze velden, maar hieronder stelt hij zich nog even voor.

Sinds vorig seizoen mag RKVV Bakhuizen zich officieel een erkend leerbedrijf noemen. Met de erkenning, afgegeven door het SBB, is het mogelijk dat CIOS studenten hun stage kunnen uitvoeren bij onze vereniging om zo ervaring op te doen in het organiseren en begeleiden van activiteiten en trainingen/wedstrijden. Tegelijkertijd kunnen we met een extra begeleider meer individuele aandacht aan jeugdspelers bieden.

"Ik ben David van der Wal en ik ben 16 jaar oud. Ik woon in Hemelum en ik volg de CIOS opleiding Trainer / Coach. Voor de opleiding moet ik dit schooljaar in totaal 300 uren stage lopen, het is fijn dat dit dicht bij huis kan. Ik loop op dit moment met de JO09 mee, ik help bij de trainingen en probeer ook op zaterdag zoveel mogelijk erbij te zijn. Zelf heb ik 12 jaar gevoetbald, ik ben bij de kabouters begonnen en speelde vorig seizoen in de JO17 van Oudega/Woudsend. Dit seizoen stort ik me helemaal op de opleiding en stage. Ik hoop hier veel te leren en een fijne tijd tegemoet te gaan."

Bij deze willen wij David veel succes met zijn stage wensen!